Mi-am achizitionat bilet online, insa am pierdut trenul. Se pot returna banii pe biletul nevalidat?

Biletele achiziţionate online nu permit (nu dau dreptul) la modificarea contractului de transport. Modificarea contractului de transport (nume călător, data de călătorie, tren, clasă, număr de legitimaţie/carnet. etc) se poate face prin renunţarea la biletul iniţial (anulare comandă) şi cumpărarea unui alt bilet în conformitate cu noile cerinţe. Solicitarea de anulare a unei comenzi se face cu cel puţin 30 de minute înainte de plecarea primului tren din rută.

La cumpararea biletelor online am observat ca acestea sunt fara loc. Cum se face repartizarea lor?

Trenurile Regiotrans circula in rang regio fara regim de rezervare. Calatorii se aseaza acolo unde gasesc locuri libere.

Vanzarea de legitimatii de calatorie pentru un tren este monitorizata permanent; in cazul in care se observa ca numarul lor depaseste numarul locurilor din tren, se suplimenteaza vagoanele care circula in data respectiva.

Pentru achizitionarea mai multor bilete online este necesara completarea cu numele fiecarui calator sau se poate lasa spatiu?

Un utilizator înregistrat al serviciului “Cumpărare bilete online” este necesar să cunoască, să respecte şi să fie de acord cu următoarele aspecte legate de utilizarea “Cumpărare bilete online”:

1. Biletele REGIOTRANS online sunt bilete NOMINALE şi permit efectuarea călătoriei de către persoanele nominalizate în comandă numai la trenul/ trenurile pentru care a fost făcută solicitarea .

2. În tren călătorii vor fi identificaţi după numărul comenzii şi numele acestora. (…)  Persoanele de peste 14 ani împliniţi se vor identifica în baza unui act oficial de identitate (buletin de identitate, carte de identitate, paşaport, permis de conducere).

8. Selectarea tipului de călător ca şi înregistrarea corectă a celorlalte date necesare călătoriei, respectiv:

• Numele şi prenumele călătorilor;

• Numărul de carnet (numărul matricol) pentru elevi;

• Numărul de legitimaţie cu reducere la transport pentru studenţi se face pe propria răspundere a utilizatorului serviciului.

Atragem atenţia că în situaţiile în care în tren nu se poate face dovada identităţii persoanei respective şi/sau a calităţii declarate, respectiv de: copil, elev sau student, aceştia vor fi consideraţi ca fiind fără legitimaţie de călătorie valabilă şi vor fi obligaţi să plătească tariful majorat de taxare în tren.

Daca este sa cumpar bilet online, controlorului trebuie sa ii arat pdf-ul sau codul acela? Trebuie sa arat si legitimatia de student, controlorului?

Pentru biletul online sefului de tren trebuie sa-i comunicati numarul comenzii. Daca beneficiati de 50% reducere elev /student,la controlul legitimaţiilor de călătorie în tren, utilizatorul trebuie să prezinte atât legitimaţia de călătorie cu 50% reducere, actele care dovedesc ca are dreptul la acesat reducere (carnetul de elev sau legitimati pentru reducere la transport pentru studenti)

Daca este sa cumpar bilet online, cum il primesc? Si cum se va face verificarea biletului meu in tren? Adica, cum ma verifica controlorul daca am bilet?

La cumpararea biletelor online primiti doua emailuri de la procesatorul de plati si unul de la bileteonline@regiotrans.ro cu biletul in format pdf. Nu este necesar sa-l tipariti pentru verificarea in tren este suficient sa-i comunicati sefului de tren numarul comenzii.

Am inteles ca daca se achizitioneaza biletele online cu o saptamana inainte avem reducere 25% din pret.Este adevarat? Daca da se aplica si la studenti/elevi?

Societatea Regiotrans nu acorda aceasta reducere la achizitionarea legitimatiilor de calatorie on-line.

Mi-am cumparat bilet pentru data de 7, dar trebuie sa plec in data de 4. Cum procedez ?

Biletele achizitionate online nu permit (nu dau dreptul) la modificarea contractului de transport (anticiparea calatoriei, amanarea calatoriei, intreruperea calatoriei ).

Modificarea contractului de transport (nume calator, data de calatorie, tren, clasa, numar de legitimatie/carnet, etc) se poate face prin renuntarea la biletul initial (anulare comanda) si cumpararea unui alt bilet in conformitate cu noile cerinte.

Solicitarea de anulare a unei comenzi se face cu cel putin 30 de minute inainte de plecarea primului tren din ruta.
Dupa efectuarea operatiei de anulare, biletul initial nu mai este valabil.

Cum procedez ca sa achizitionez online un bilet dus -intors, pentru ca nu reusesc decat separat pe fiecare tren.

La calatoria cu trenurile Regiotrans nu avem oferta biletelor dus-intors.

Biletele REGIOTRANS online se cumpara unul pentru calatoria de dus si altul pentru calatoria de intors. Practic trebuie sa efectuati doua comenzi diferite.

Am completat cerere de returnare a banilor pentru biletul cu seria OnL/0110/00000001111….

Cererea de returnare a biletului online se completeaza in cazurile in care nu se poate efectua calatoria  din vina caii ferate : In cazurile deosebite, cand din vina caii ferate, clientul se afla in imposibilitatea efectuarii calatoriei la plecare sau in parcurs, conform datelor initiale de pe biletul REGIOTRANS online, pentru continuarea calatoriei cu un alt tren sau inapoierea in statia de plecare initiala (daca este cazul in parcurs), este necesar ca acesta sa se adreseze direct la ghiseele de vanzare ale S.C. REGIOTRANS S.R.L. din statia unde s-a produs incidentul/cazul respectiv. In aceste situatii speciale, daca se doreste renuntarea la calatorie, calatorul completeaza o cerere de restituire fie direct la ghiseele de vanzare ale S.C. REGIOTRANS S.R.L. din statia respectiva (pe formular standard), fie online (din profilul propriu de utilizator), caz in care cererea se poate inregistra in maxim 3 zile calendaristice de la data producerii incidentului.

In cazurile in care  se renunta la calatorie la initiativa calatorului : Solicitarea de anulare a unei comenzi se face cu cel putin 30 de minute ora inainte de plecarea primului tren din ruta, in  istoric comenzi se apasa butonul „Anulare comanda”

 

Nu am primit biletul pe email inca, am facut comanda la ora ... , acesta este nr comanda 0101010101. S-a facut confirmarea platii.

In cazul in care nu ati primit email cu biletul in format pdf, este necesar sa intrati din nou in contul dumneavoastra, in istoric comenzi, la comanda respectiva sa apasati butonul „retrimite pdf”.

Se pot achizitiona bilete pentru trenurile companiei REGIOTRANS din casieriile SNTFC?

Raspunsul este negativ.

Legitimaţiile de călătorie se pot obţine la cererea călătorului de la:

  1. Casele de bilete REGIOTRANS din staţii unde functioneaza case de bilete; lista aici http://www.regiotrans.ro/mersul-trenurilor/#/statii/
  2. Personalul de tren, în tren

Emiterea legitimaţiilor de călătorie în tren, de personalul de tren, se poate face în două moduri diferite:

  • Calatorii care se urca din statii fara case de bilete vor achiziţiona legitimatii calatorie de la personalul de tren, la tarif de casa.
  • Călătorii care urcă în tren, fără legitimaţii de călătorie (deşi în staţia de urcare exista posibilitatea procurării acestora), cu legitimaţii de călătorie incomplete sau cu legitimaţii de călătorie care nu sunt valabile, pot obţine bilet de la personalul de tren, conform tarifului de taxare în tren, fără a beneficia de reducerile tarifare, la care în mod normal ar avea dreptul (elevi, studenti, pensionari, veterani de razboi, persoane cu handicap, etc). Acest tarif este mai mare decât tariful de la casa de bilete.
  1. Bilete ONLINE

https://regiotrans.blueticket.ro/vanzari/Account/Login

Instrucţiuni de folosire pe scurt:

    1. Creare cont / logare

    2. Căutare tren după staţiile de plecare / destinaţie şi data efectuării călătoriei

    3. Confirmare tren

    4. Alegere tip bilet

    5. Confirmare comandă

    6. Cumpărare cu card bancar

    7. Solicitare factură, după caz

    8. Primire e-mail confirmare comandă (după aproximativ 10 minute)

    9. La momentul verificării legitimaţiilor de călătorie de către şeful de tren se prezintă:

     – codul comenzii sau

     – voucher pe ecran telefon sau laptop etc. sau

     – voucher tipărit

     Pe baza căruia şeful de tren va tipari legitimaţia de călătorie

Adaugati o Intrebare

Folositi formularul de mai jos pentru a adauga o intrebare.

E-mailul dumneavoastra